Merkbeleving
Wat is Merkbeleving?

Maak jouw ideale klant verliefd op jouw bedrijf

Maak een klik met je ideale klant...

...en vertel zonder woorden waar je voor staat

Mensen kiezen vaak voor een merk dat hen aanspreekt. Neem bijvoorbeeld auto's. Je hebt BMW-rijders, Volkswagen-liefhebbers, Citroën-fanaten. Colamerken hebben dat ook, dat herken je vast wel. Sommigen mensen willen alleen maar Coca-Cola, anderen alleen Pepsi. Wat maakt nou dat iemand voor een bepaald merk kiest? Is dat de kwaliteit? Of is dat de merkidentiteit? Waarschijnlijk is het een combinatie van beiden.

Maar wanneer wordt iemand een échte fan? Merkbeleving speelt hierbij een grote rol. Merkbeleving is de combinatie van kleuren, vormen, lettertypes en beeldtaal waardoor jouw bedrijf direct herkenbaar is en zich onderscheid van andere bedrijven. Wil je mensen interesseren voor je dienst of product, dan dien je hen op emotioneel niveau aan te spreken. Onze sociale kant wil zich kunnen identificeren. Een persoonlijke benadering werkt daarom veel beter dan een afstandelijke, zakelijke uitstraling, ook bij grotere organisaties. De eerste indruk is daarbij essentieel (het VOELT goed). Dit gaat veel verder dan een mooi ontworpen logo of een verzorgde website. Het gaat hier om de onbewuste beleving van het totaal. Mensen verbinden zich graag aan bedrijven waarmee ze een klik voelen. Wanneer de kwaliteit vervolgens aansluit (of zelfs overtroffen wordt) bij de verwachtingen, is het zaadje geplant voor de echte merkfan. Wil je ook dat jouw ideale klanten verliefd worden op jouw bedrijf? Ik help je! 

Twist-Ontwerp-Eigenheid

Een onweerstaanbare identiteit

Je wilt als vanzelf je ideale klant aantrekken.
Het start met de eerste indruk, een eigenheid en onderscheidend vermogen, waardoor prospects als vanzelf aanvoelen dat jij anders bent dan de anderen. Samen bepalen we jouw belangrijkste merkwaarden. Daaruit volgt welke kleuren, beelden, typografie en tone-of-voice perfect aansluiten bij jouw nieuwe merkidentiteit. Zo maken we eerst de basis op orde en krijgt jouw bedrijf of organisatie een onbewust onweerstaanbare uitstraling voor jouw ideale klant.

Twist-Ontwerp-Zichtbaarheid

Zichtbaar worden

Als mensen niet weten dat je bedrijf bestaat, zullen ze nooit aan je denken.
Gevonden worden, zowel online als offline, is essentieel. Wil je dit eens tegen het licht houden, dan bekijken we samen welke middelen je nu inzet en hoe succesvol ze zijn. Minder succesvolle activiteiten kun je beter staken, want ze kosten alleen maar tijd, geld en energie. Ook kijken we waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Wanneer je bedrijf zichtbaar en vindbaar wordt ga je meteen betere resultaten zien. Bijvoorbeeld in de vorm van meer verkopen, meer offerte-aanvragen of meer afspraken. Wil je weten of je website voldoende presteert? Ik kan helpen met een website Quick Scan waardoor de conversie enorm kan toenemen. O

Twist-Ontwerp-Strategie

Jouw strategie bepalen

Wanneer je een bepaald doel voor ogen hebt, is het verstandig vooraf de beste route te bepalen.  
Veel ondernemers doen maar wat. Beetje Twitter, beetje Facebook, beetje Linkedin. O ja, ze hebben ook nog een hele mooie website. Maar wanneer je een specifiek doel wilt bereiken, is het verstandig om vooraf een plan te maken. We bekijken jouw doelstellingen voor het komende jaar en van daaruit bepalen we de juiste strategie, maken we een stappenplan en planning. Wanneer je duidelijk weet waar je aan werkt, gaat alles sneller en gemakkelijker en is de kans op succes vele malen groter! Lijkt je dat wat?  Plan dan nu een Strategie sessie

Waarmee kan ik je helpen? 

Werk met mij aan meer succes.

Dokter Klinkertweg 21 Zwolle