Logo's & Huisstijlen

Je goede gezicht

Een logo is het centrale element in je huisstijl en het meest visuele en herkenbare onderdeel. Het logo wordt in elke huisstijldrager gebruikt, of het nu een rollup banner is, een advertentie of de autobelettering. Het logo is daarmee hét centrale element dat toegevoegde waarde creeërt en producten en diensten onderscheidt van concurrenten. Dit is meteen de reden waarom je niet moet besparen op het ontwerp en altijd een professional moet betrekken bij het ontwikkelen of vernieuwen van je huisstijl. Logo's zijn maatwerk: ik zeg altijd dat ze als een tweede huid bij de ondernemer of organisatie moeten passen. De identiteit van de organisatie moet visueel worden overgebracht, met kleur, vorm en typografie. De doelgroep die je wilt bereiken is daarbij heel belangrijk, maar ook je missie, visie en doelstelling voor de komende jaren. Ik ontwikkel vanuit de merkwaarden van je bedrijf een identiteit die als vanzelf jouw ideale klant aantrekt. Daarbij pas ik mijn kennis uit de neurowetenschap en psychologie toe. Ben je toe aan een nieuwe uitstraling? Ik help je graag!

Delen

© Twist Ontwerp

Raak de juiste snaar met beleving