038 421 03 09
Ook al zijn we allemaal best wel digitaal georiënteerd, flyers, folders en brochures worden nog steeds veel uitgebracht. Dat is natuurlijk niet zo gek, omdat je hiermee iets tastbaars weggeeft. Bijvoorbeeld tijdens een beursbezoek, wanneer je specifieke informatie wilt delen of wanneer je bij een kennismakingsgesprek iets wilt achterlaten.
Door digitaal printwerk zijn kleine oplages geen enkel probleem. Full colour drukwerk in grotere oplages wordt in offset gedrukt en dat is tegenwoordig echt spotgoedkoop in vergelijking met een aantal jaren geleden. Huis-aan-huis-verspreiding of bijsluiten bij business-magazines is daardoor voor veel organisaties een laagdrempelige en interessante optie.
Je kunt met drukwerk iets extra's meegeven als het om de beleving gaat. De keuze voor het papier (glad, zacht, ruw, gekleurd) en de vouw- of bindwijze vertellen onbewust een verhaal. Ook het formaat, de afwerking en eventuele veredeling van het drukwerk, zoals foliedruk, spotvernis of laserstansen, zorg voor een unieke ervaring die online niet mee te geven is. Dat fysieke tastbare, lekker in je handen houden en overal kunnen doorbladeren, dat maakt dat een flyer, folder of brochure uitgeven een goed idee is en blijft. Diverse opdrachtgevers van mij versturen graag brochures naar hun relaties om zo op een tastbare manier contact te houden en elkaar te informeren over nieuwe ontwikkelingen. Nu er steeds minder post wordt verstuurd weet je zeker dat je opvalt!
Delen
© Twist Ontwerp